Kanuni Gemi Projesi
Proje Detayları : Kanuni Gemi Projesi
Boy : 43M Boy
Genişlik : 16M Genişlik
Kanuni Gemi Projesi
Galeri:
43 metre boy, 16 metre genişlik, 3 metre derinlik, maksimum draft 2.30 metre ve deplasman kapasitesi 1.110 ton olan Dredger Ship; toplam 5 bloktan oluşmaktadır. Kanuni, kabuk halinde 9 Şubat 2017 tarihinde suyla buluşmuştur. Kalan işler suya indirildikten hemen sonra başlamıştır. İşlerin tamamlanmasının ardından Petkim Konteyner Limanı Faz-2’de çalışmaya başlamıştır. Geminin baş pikinde bulunan, 1 adet 200 ton kapasiteye sahip ekskavatör yer almaktadır. Koparma ve tarama işlemi esnasında gemiyi sabitlemek için 2’si başta 1’i kıçta olmak üzere toplam 3 adet ayak mevcuttur. Bu ayaklar 27 metre boyunda olup 20 metre basma derinliğine sahiptir. Ayakların her biri 46 ton ağırlığındadır. -21 metreye kadar deniz dibi taraması yapabilen Kanuni; çalışma alanına kendi tahrik kabiliyetiyle gidebilecek özelliğe sahiptir. 25 milyon TL’ye yakın yatırımla hayata geçirilen Kanuni’nin finansal desteği tamamen şirketin öz kaynaklarından karşılanmış olup kredi kullanımına gidilmemiştir. Şu an Türkiye’de kapasite olarak inşası gerçekleştirilen en büyük tarak gemisidir.
Diğer Projelerimiz:
Proje Detayı için Tıklayınız.
Star Rafinerisi Limanı Projesi
Petkim Yarımadası’nda yaklaşık 2.300 dönüm alanda, yılda 10 milyon ton ham petrol işletme kapasitesine sahip STAR Rafinerisi’nin deniz taşımacılığı ile bağlantısı olan STAR Rafinerisi Limanı inşaatı Doğuş İnşaat ve firmamızın kurduğu adi ortaklık tarafından yapılmıştır.
Proje Detayı için Tıklayınız.
Haydar Aliyev Teknik ve EML Projesi
Aralık 2011 tarihinde temeli atılan Haydar Aliyev Teknik ve Endüstri Meslek Lisesi’nin inşaatı, İzmir’in Aliağa ilçesinde yer almaktadır. Azerbaycan Cumhurbaşkanı İlham Aliyev ve dönemin Başbakanı Recep Tayyip Erdoğan tarafından temeline ilk harcı koyulan lisenin kaba inşaatı üç ay içinde büyük oranda tamamlandı.
Proje Detayı için Tıklayınız.
Petkim Yağmur Suyu Deşarj Kanalı Deplase Projesi
PETKİM’in Konteyner Limanı İnşaat sahasında kalan, mevcut yağmur suyu denize deşarj sisteminin denize ulaşan son 1 kilometrelik kısmının, mevcut sistemde herhangi bir aksaklığa sebep olmadan inşa edilmesi ve mevcut kanala bağlanması ihtiyacı ile yapılmıştır.